duminică, 16 aprilie 2017

AM Press ha twittato: Mesaj de Paști al președintelui Iohannis -

I tuoi Highlight
avatar
AM Press
@ampressro
Mesaj de Paști al președintelui Iohannis - ampress.ro/mesaj-de-pasti…
reply
avatar
evz.ro
@evzro
Un MARE FOTBALIST a fost ASASINAT. Avea doar 33 de ani
reply
avatar
AM Press
@ampressro
Ce se întâmplă DACĂ FACI SEMNUL CRUCII deasupra mâncării? - ampress.ro/ce-se-intampla…
reply
avatar
evz.ro
@evzro
Ce zone din țară vor fi afectate de PLOI
reply
avatar
AM Press
@ampressro
INFORMARE METEO: Ploi, vânt și vreme rece. Iată zonele vizate - ampress.ro/informare-mete…
reply
avatar
AM Press
@ampressro
Tot timpul există cineva căruia îi pasă de tine fără ca tu să știi - ampress.ro/tot-timpul-exi…
reply
Vedi altro su Twitter
Impostazioni  |  Aiuto  |  Annulla iscrizione
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu