joi, 27 aprilie 2017

AM Press ha twittato: Premierul Grindeanu: Mi-am vaccinat copiii. Asigurarea unui vaccin propriului copil nu trebuie să fie o ... -

I tuoi Highlight
avatar
AM Press
@ampressro
Premierul Grindeanu: Mi-am vaccinat copiii. Asigurarea unui vaccin propriului copil nu trebuie să fie o ... - ampress.ro/premierul-grin…
reply
avatar
Lupul Dacic
@lupuld
Nu te culca cu cineva cu care nu vrei sa semeni lupuldacicblogg.wordpress.com/2017/04/27/nu-…
reply
avatar
Nasul TV
@Nasultv
Serena Williams si-a continuat seria atacurilor la adresa lui Ilie Nastase, dupa ce fostul numar 1 mondial a avut... fb.me/51Dd5N5p2
reply
avatar
Comisarul
@comisarulro
SFIDARE! Dragnea vrea să-l trimită pe Vâlcov la TV să explice românilor Programul de guvernare al PSD!
reply
avatar
Ziarul Ring
@ziarul_ring
Ce s-a intamplat intre cei doi
reply
avatar
Active News
@activenewsro
Sinaxarul demnității românești: 27 aprilie, Traian Trifan. CITEȘTE, nu se știe cât vom mai avea voie --->... fb.me/2RWwlmpKk
reply
Vedi altro su Twitter
Impostazioni  |  Aiuto  |  Annulla iscrizione
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu